Welke normen en waarden heeft Legal+HR Solutions?

Wanneer je met werknemers werkt, hoe groot of hoe klein je bedrijf ook is, is het toch essentieel om je normen en waarden als bedrijf in kaart te brengen.  Dit omdat je ten eerste medewerkers moet zoeken die hierin passen, anders loopt de arbeidsrelatie vroeg of laat mis.   Na aantal jaren bedrijvig bezig te zijn is het voor ons duidelijk wat onze waarden en normen zijn.  We dragen deze ook uit in onze relatie met (potentiĆ«le) klanten.


Duurzaam

We bouwen langetermijnrelaties op met onze klanten.  Het is belangrijk om de klanten goed te kennen om zo het juiste advies te kunnen geven.  Legal + HR Solutions wil een vaste HR-partner zijn voor haar klanten om hen bij te staan in de verschillende fases van hun bedrijf. Daarnaast is het ook belangrijk dat er duurzame oplossingen voor problemen van klanten worden gezocht.  Geen kortetermijndenken maar oplossingen en tools die de klant op lange termijn kan handhaven en die eveneens in lijn zijn met de waarden en normen van de klant.

Integer

Legal + HR Solutions doet wat ze zegt en zegt wat ze doet.

De identiteit van de klant staat centraal, zonder te oordelen.  In het geven van advies en oplossingen respecteert Legal + HR Solutions zowel de eigenheid van de klant als zijn medewerkers.   Het advies en de oplossingen zijn steeds in lijn met de wetgeving, zijn ethisch en oprecht met respect voor de persoon en de waarden en normen van het bedrijf.

Legal + HR Solutions draagt zorg voor de persoonlijke data die klanten doorgeven.  Deze gegevens worden op een veilige manier bewaard en worden nooit gedeeld met derden.  

Betrouwbaar

Legal + HR Solutions is een betrouwbare partner door haar woord na te komen en de afgesproken planning en afspraken te respecteren. Daarnaast behandelt ze dossiers en gegevens met de nodige discretie en geheimhouding. 

Toegankelijk, bereikbaar en laagdrempelig 

Een klant met een probleem of vraag moet snel gehoord kunnen worden, daarom is bereikbaarheid voor Legal + HR Solutions essentieel.   

Zo kunnen klanten zowel per mail als per telefoon terecht bij het bedrijf en verbindt Legal + HR Solutions zich ertoe om klanten met dringende problemen zo spoedig mogelijk verder te helpen. 

Daarnaast is persoonlijk contact met de klant heel belangrijk en neemt Legal + HR Solutions de tijd om naast schriftelijke advisering het advies ook mondeling toe te lichten.

We stellen ons ook flexibel op, zit je met een dringend probleem dan helpen we je zo spoedig mogelijk verder.  We werken met een planning, maar niet met wachttijden!

Klantgericht

Klanten zijn geen nummer bij Legal + HR Solutions.   Bij iedere klant is er een intakegesprek waar de tijd wordt genomen om de klant en zijn bedrijf goed te leren kennen om zo correct advies op maat van  de klant te kunnen geven.   Geen standaard antwoorden en service maar duidelijke tools en hulp die de klant verder kan helpen en onmiddellijk gebruiken.   Legal + HR Solutions vraagt ook bij de klant na of het advies duidelijk is en de klant ermee aan de slag kan.

Vertrouwenspersoon

Een team aansturen is niet altijd roze geur en maneschijn als zaakvoerder.  Daarom willen we een vaste vertrouwenspersoon zijn voor onze klanten.  We luisteren naar juridische vragen maar ook naar persoonlijke bekommernissen en problemen waar je tegenaan loopt. We treffen geen oordeel hierover en kijken met jou hoe we je kunnen helpen en laten we zeker ruimte om te ventileren.  Het is fijn om klanten te zien groeien in hun HR beleid en om samen met hun stappen te nemen om hun organisatie te laten groeien 

Welke normen en waarden heeft Legal+HR Solutions?

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x